Skip to main content

Dlaczego warto wybrać prestiżową lokalizację biura?

|
Prestiżowa lokalizacja podkreśla pozycję i znaczenie firmy na rynku. Rozpoznawalny adres buduje wizerunek firmy i zachęca kontrahentów do współpracy. Wydawać by się mogło, że prestiżowa lokalizacja biura to wyskoki koszt. Nic bardziej mylnego. Nie musisz wynajmować tradycyjnego biura w centrum Warszawy, wystarczy skorzystać z usługi wirtualnego biura lub biura serwisowanego. Przedstawiamy zalety takich rozwiązań.

Budowanie dobrego wizerunku firmy

Adres wirtualnego biura można umieszczać na wizytówkach i materiałach reklamowych oraz wszędzie tam, gdzie powinien znaleźć się adres firmy, czyli również na stronie internetowej, w mediach społecznościowych. Prestiżowa lokalizacja jest więc dla przedsiębiorców formą reklamy, która ma przyciągnąć potencjalnych klientów i partnerów biznesowych. Rozpoznawalny adres podkreśla aspiracje przedsiębiorstwa oraz zaznacza jego pozycję na rynku.

Dogodny dojazd dla pracowników i klientów

Prestiżowa lokalizacja nierzadko oznacza dogodny dojazd do biura. Organizacja spotkania z klientem czy z partnerem biznesowym nie stanowi problemu, gdy biuro znajduje się w centrum miasta, w pobliżu dworca czy lotniska. Dobra komunikacja z pozostałymi dzielnicami miasta zapewnia pracownikom dogodny dojazd do pracy i z powrotem za pośrednictwem transportu miejskiego, nawet jeśli mieszkają oni na obrzeżach miasta.

Atrakcyjne otoczenie biznesowe

Prestiżowa lokalizacja biura w dzielnicy biznesowej to szansa na pozyskanie wartościowych kontaktów. Sąsiedztwo uznanych firm może zaowocować podjęciem nowych, intratnych projektów. Rozwinięta infrastruktura w takich miejscach zapewnia też dostęp do różnego rodzaju usług, które mogą usprawnić funkcjonowanie firmy.

Biuro serwisowane w prestiżowej lokalizacji

Jednym ze sposobów na wynajem biura w prestiżowej lokalizacji bez zbytniego obciążania budżetu firmy jest wybór biura serwisowanego. Jest to w pełni wyposażona i serwisowana, gotowa do wprowadzenia i rozpoczęcia pracy powierzchnia biurowa. Wynajmując biuro serwisowane, nie musimy inwestować w umeblowanie, zatrudniać recepcjonisty czy podpisywać umów z dostawcami internetu, ochroną lub też serwisem sprzątającym. Obsługą biura zajmuje się zewnętrzna firma, dzięki czemu przedsiębiorca nie jest obciążony licznymi obowiązkami dodatkowymi i może skupić się na swojej pracy. Wszystkie opłaty zawarte są w ramach miesięcznego abonamentu, którego koszt jest dużo niższy niż samodzielne prowadzenie biura w prestiżowej lokalizacji. W biurze serwisowanym znajdują się wszystkie niezbędne sprzęty techniczne, potrzebne do codziennej pracy biurowej. Do dyspozycji najemcy jest cała infrastruktura współdzielona z innymi firmami..

Wirtualne biuro w centrum Warszawy

Wirtualne biuro, nazywane też e-biurem, to sposób na uzyskanie atrakcyjnej lokalizacji bez konieczności przebywania w biurze. Z opcji tej korzystają najczęściej freelancerzy i małe firmy stawiające na rynku swoje pierwsze kroki. Wirtualne biuro to również dobre rozwiązanie ze względów wizerunkowych dla przedsiębiorców, którzy chcą otworzyć filię przedsiębiorstwa w nowym miejscu bez otwierania „fizycznej” siedziby. Dzięki prestiżowej lokalizacji można szybciej i skuteczniej pozyskać klientów z nowego regionu. Koszt wynajęcia wirtualnego biura to od kilkudziesięciu do kilkuset złotych miesięcznie, co istotnie wpływa na obniżenie kosztów prowadzenia firmy. Beyond Office to adres wirtualny i nowoczesne biuro serwisowane w samym sercu Warszawy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami: https://www.beyondoffice.pl/kontakt/

Przypisane Tagi