Skip to main content

Jakie formy płatności przewiduje wirtualne biuro?

|
Wirtualne biuro oferuje swoje usługi w formie dogodnych pakietów. Wysokość miesięcznego abonamentu zależy od zakresu takiego pakietu. Płatność najczęściej odbywa się z góry za cały rok, ale jest również możliwość comiesięcznych wpłat. Za wirtualne biuro można zapłacić gotówką lub korzystając z różnych systemów płatności, np. kartą, blikiem czy tradycyjnym przelewem.

Jakie usługi wchodzą w cenę wirtualnego biura?

Podstawową usługą oferowaną przez wirtualne biuro jest obsługa korespondencji. Przedsiębiorca zyskuje w ten sposób adres do rejestracji firmy w urzędzie oraz miejsce, do którego trafiają przesyłki pocztowe i kurierskie. Pracownicy wirtualnego biura odbierają korespondencję i wysyłają do klientów powiadomienia natychmiast po ich otrzymaniu. Jednak przedsiębiorcy mogą zdecydować się na bardziej rozszerzone pakiety usług, do których należą m.in.:
  • skanowanie korespondencji i wysyłanie jej do przedsiębiorcy na adres e-mail,
  • pomoc w rejestracji spółki z o.o., komandytowej lub akcyjnej,
  • profesjonalna obsługa księgowa,
  • wynajem sali konferencyjnej.
Miesięczny koszt wynajmu wirtualnego biura zależy od zakresu usług, na jaki przedsiębiorca się zdecyduje. Ceny rozpoczynają się od około 100 zł (za adres do rejestracji i skrzynkę pocztową), a sięgają kilkuset złotych za bardziej rozbudowane pakiety.

Formy płatności w wirtualnym biurze

Podobnie, jak w przypadku zakupów przez internet, za abonament za wirtualne biuro można zapłacić online. Przedsiębiorca ma możliwość dokonania:
  • Szybkiego przelewu – to jedna z najwygodniejszych form płatności w Internecie. Aby dokonać opłaty, zostaniesz przeniesiony na stronę operatora, gdzie będziesz musiał wybrać bank, w którym posiadasz rachunek. Z Twojego konta zostanie pobrana odpowiednia kwota.
  • Płatności kartą kredytową lub debetową – w krótkim formularzu należy wpisać numer karty oraz datę jej ważności, a także kod CVV lub CVC. Następnie wystarczy tylko zaakceptować płatność w aplikacji bankowej lub za pomocą kodu SMS.
  • Płatności BLIK-iem – to jedna z najszybszych form płatności dostępnych w Polsce. Aby dokonać opłaty za wynajem wirtualnego biura, należy wygenerować sześciocyfrowy kod w aplikacji mobilnej banku i wpisać go we właściwe pole, a następnie zaakceptować płatność.
  • Tradycyjnego przelewu – płatności dokonujesz za pomocą bankowości internetowej, w placówce banku lub na poczcie, wpisując otrzymane dane wirtualnego biura do przelewu. Jest to najmniej dogodna opcja, ponieważ zwykle wiąże się z wydłużonym czasem oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty.
Płatności za usługę wirtualnego adresu można również dokonać na miejscu w biurze, np. podczas podpisywania umowy. Możliwe formy płatności to gotówka lub karta.

Płatność z góry czy co miesiąc? Co się opłaca bardziej?

Kwestia płatności za wirtualne biuro ujęta jest w umowie. Przedsiębiorca ma dwie możliwości dokonania opłaty za wirtualne biuro:
  • Płatność z góry – umowa zwykle podpisywana jest na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia tego okresu. Płatność z góry dotyczy całego roku. Jest to atrakcyjna opcja dla przedsiębiorcy, ponieważ objęta jest atrakcyjnym rabatem. W większości przypadków opłata miesięczna wynosi mniej niż płatność comiesięczna.
  • Płatność miesięczną – co miesiąc musi zrobić przelew na konto wirtualnego biura na podstawie otrzymanej faktury. Musi jednak liczyć się z tym, że w takim przypadku cena zwykle jest wyższa niż przy płatności z góry.
Więcej na ten temat dowiesz się, kontaktując się z naszymi doradcami z Beyond Office w Warszawie: https://www.beyondoffice.pl/kontakt/

Przypisane Tagi