Skip to main content

Jak wygląda proces rejestracji firmy w wirtualnym biurze?

|
Wirtualne biuro to proste rozwiązanie dla nowoczesnych przedsiębiorców, którzy nie chcą rejestrować firmy pod własnym adresem. Usługa wirtualnego adresu jest wygodna i przystępna finansowo nawet dla małych, dopiero startujących działalności. Aby z niej skorzystać, wystarczy podpisać umowę z wybraną firmą, a następnie udać się do urzędu w celu rejestracji swojej firmy. Wyjaśniamy, jak to wygląda.

Wirtualne biuro – co to jest?

Wirtualne biuro w Warszawie to rozwiązanie dla nowoczesnych firm, pozwalające zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Podstawową usługą, jaką oferuje wirtualne biuro, jest udostępnianie adresu, pod którym przedsiębiorca może zarejestrować swoją działalność gospodarczą. W przypadku Beyond Office możesz skorzystać również z wielu innych udogodnień, takich jak profesjonalna obsługa korespondencji firmowej, wynajem powierzchni biurowych na godziny, obsługa księgowości czy pomoc prawna. Opłaty za prowadzenie wirtualnego biura są znacznie niższe niż koszty wynajmu samodzielnych powierzchni biurowych. Jest to wydatek rzędu kilkuset złotych miesięcznie, a nie kilku tysięcy, jak w przypadku biur stacjonarnych.

Rejestracja firmy w wirtualnym biurze – jak to zrobić?

Pierwszym krokiem jest zawarcie umowy z firmą, która udostępnia wirtualny adres. Warto przy tym zwrócić uwagę na lokalizację biura, która ma niebagatelny wpływ na kwestie wizerunkowe. Siedziba firmy, znajdująca się w centrum dużego miasta sprawia, że stajemy się bardziej rozpoznawalni. Po dokonaniu opłaty zgodnie z wybranym pakietem można zarejestrować firmę w urzędzie skarbowym, podając adres wirtualnego biura. Jeśli formalności związane z założeniem wirtualnego biura Cię przytłaczają, wybierz pakiet premium, w ramach którego możesz skorzystać z pomocy przy rejestracji spółki z o.o. Nasi doradcy służą profesjonalną pomocą. Wirtualne biuro staje się siedzibą firmy i miejscem, do którego trafia poczta firmowa. Przedsiębiorca otrzymuje powiadomienie za każdym razem, gdy przyjdzie do niego korespondencja. Można odebrać ją samodzielnie lub zdecydować się na dodatkową usługę skanowania poczty – za każdym razem, gdy otrzymasz list, pracownicy wirtualnego biura zeskanują go i przyślą do Ciebie w formie wiadomości e-mail. Wirtualnego adresu możesz używać swobodnie – na wizytówkach, w materiałach reklamowych, ulotkach, na swojej stronie internetowej. W Beyond Office możesz nawet wynająć salę konferencyjną na godziny, aby zorganizować spotkanie z klientem lub kontrahentem. Nie musisz się martwić, że Twój partner biznesowy będzie miał problem z dotarciem pod wskazany adres. Nasze biuro mieści się w dogodnej lokalizacji na warszawskiej Woli, blisko centrum miasta i najważniejszych punktów komunikacyjnych.

Czy korzystanie z usług wirtualnego biura jest zgodne z prawem?

Korzystanie z wirtualnego biura jest całkowicie legalne, ale nie zawsze było to jasne. Zgodność wirtualnych biur z prawem została potwierdzona w 2014 roku przez Naczelny Sąd Administracyjny. W obecnych realiach nie ma przeciwwskazań, aby prowadzenie działalności gospodarczej mogło odbywać się za pośrednictwem biur wirtualnych. Należy jednak pamiętać, że przy jednoosobowej działalności gospodarczej podatek dochodowy oraz podatek VAT odprowadzane są do urzędu skarbowego zgodnego z miejscem zamieszkania przedsiębiorcy jako osoby fizycznej. Beyond Office to nowoczesne wirtualne biuro z prestiżowym adresem w centrum Warszawy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami: https://www.beyondoffice.pl/kontakt/

Przypisane Tagi